Vinn Horse-show biljetter + ny styrelse

06.10.2019 kl. 15:45
Nu kan ni vinna Horse-show biljetter till Barnens matiné 26.10.

Ärade föräldrar,

Nu kan ni vinna Horse-show biljetter till Barnens matiné 26.10. kl 09-10:15 i Helsingfors Ishall. Men först har vi även andra goda nyheter.

Ny styrelse - verksamheten fortsätter

Vi har goda nyheter och meddelar er att Finno Föräldraföreningen kommer att finnas kvar och fortsätter att skapa guldkant i elevernas vardag. Detta blev klart då vi fick ihop en ny styrelse för föreningen. På styrelsens och barnens vägnar ber jag att få tacka er alla som ställt upp för att säkerställa vår framtid. Finno FöFös nya styrelse består av:

- Ursula Koivikko som sekreterare
- Heini Thodén som viceordförande och huvudklassombud
- Anna-Stina Tukiainen som smågruppsrepresentant och kassör
- Johan Aaltonen
- Jenny Fredrikson
- Maria Parkkari fortsätter som lärarrepresentant
- och undertecknad Henkka R-S som ordförande

Horse-show biljetter

I stil med förra året lottar vi ut 20 stycken Horse-show biljetter (2 per vinnare) bland alla de personer som betalat FöFös årliga stöd/medlemsavgift senast fredagen 11.10.2019. Så ifall du ännu inte har betalat avgiften på 25eur/familj, men önskar göra det, har du ännu bra med tid denna vecka. Du kan betala med:
- Mobile pay (klicka bara på denna länk i din telefon)