Föreläsning med Christoph Treier 28.2.2019

18.01.2019 kl. 08:05
Hjärtligt välkommen att lyssna till mental tränaren och coachen Christoph Treier!

Finno FöFö samarbetar med Storängens FöFö och första gemensamma program är föreläsning med Christoph Treier. Storängens FöFö ordnar detta program.

Plats: Storängens skola, Rektorsgränden 4, matsalen

Tidpunkt: 28.2.2019 kl. 18:00

Anmäl dig här (https://tinyurl.com/treier19)

Temat för kvällens föreläsning är ”Att vara förälder - en av livets stora utmaningar”. Christoph har blivit en mycket eftertraktad föreläsare och har uppdrag i hela världen. Han behärskar konsten att motivera och inspirera. Han föreläser på ett underhållande sätt och med stor inlevelse. Treier handplockades bland annat som coach från Healthyboss och Aalto University Executive Education för internationella uppdrag och han är också en omtyckt arbetshandledare inom vård- och utbildningssektorn.

Till föreläsningen är Storängen, Finno, Kungsgården och Mattlidens skolors föräldrar och personal inbjudna. Tillställningen är gratis och bekostas av Förbundet Hem och Skola i Finland. Förbundet vill veta hur många deltagare föreläsningen har och därför tar vi emot anmälningar på förhand.

VÄLKOMNA!

Henrik Ramm-Schmidt